Systemy CRM


Zarządzanie relacjami z klientami to filozofia, strategia działania przedsiębiorstwa, która aby dała założone efekty musi być w jednolity sposób stosowana we wszystkich działach firmy. Wszystkie procesy biznesowe związane z obsługą klienta, począwszy od sprzedaży przez serwis, reklamę, a skończywszy na analizie statystyk sprzedaży powinny być skoordynowane i zaplanowane. 

Systemy klasy CRM (ang. Customer Relationship Management, CRM) to programy, których zadaniem jest wspieranie realizowania filozofii zarządzania relacjami z klientami przyjętej w danym przedsiębiorstwie. Zaawansowane systemy CRM przenikają wszystkie poziomy i działy przedsiębiorstwa, posiadając przy tym wiele rozbudowanych modułów.

CRM pozwala utrzymać stały kontakt z klientami, ułatwia zdobywanie ich lojalności, zaufania i zadowolenia. Baza klientów jest budowana każdego dnia, a system odnotowuje każdy kontakt klienta z Państwa firmą. W zależności od zadanych przez Państwa parametrów i historii klienta system może sam podejmować i realizować pewne działania związane z danym klientem, przez co gwarantuje terminową i skuteczną jego obsługę. Automatyzacja procesów zwiększa efektywność zarządzania kontaktami z klientami, pozwala na ich selekcję oraz lepsze dopasowanie swojej oferty do ich potrzeb.

Zapraszamy do współpracy. Zaproponujemy rozwiązanie odpowiadające Państwa potrzebom.