Kampanie mailingowe

 mailing reklamowy

E-mail jest jedną z najpopularniejszych usług internetowych, codziennie używaną do pracy oraz w sprawach prywatnych. Stanowi szczególnie skuteczny środek komunikacji marketingowej, gdyż jest mało inwazyjny - nie przeszkadza, tak jak bannery czy wyskakujące reklamy. Może być odczytany w dogodnej chwili i dzięki temu treści przesyłane tą drogą są pozytywnie odbierane przez adresatów. Newslettery są akceptowanym, a nawet lubianym źródłem informacji, co znajduje potwierdzenie w liczbach: ponad 90 % internautów subskrybuje więcej niż jeden, a jedna trzecia otrzymuje ponad 10 przesyłek tygodniowo.

Oferujemy całościową obsługę mailingu już od etapu wyznaczenia celu. Czy kampania ma służyć pozyskaniu nowych klientów, podtrzymać dobre relacje informując dotychczasowych klientów o specjalnie dla nich przygotowanym bonusie do najbliższych zakupów, czy tylko przekazać aktualności? Na podstawie tych informacji zaprojektujemy dla Państwa szablon newslettera. Powinien być on dopasowany do grupy docelowej i spójny z szatą graficzną serwisu internetowego, do którego będzie linkował.

Po zaprojektowaniu szablonu potniemy go do formatu HTML dbając o to, by poprawnie wyświetlał się w wielu programach pocztowych, w tym w tzw. webmailach, czyli klientach e-mail dostępnych przez przeglądarki internetowe.

Newslettery mogą Państwo wysyłać na wiele sposobów, na przykład za pomocą gotowego, szablonowego rozwiązania, wybranego spośrod wielu dostępnych na rynku. Mogą też Państwo skorzystać z naszej aplikacji mailingowej, którą oferujemy na wynajem na licencji typu SaaS (Software as a Service). W przypadku specyficznych potrzeb możemy stworzyć aplikację dedykowaną i, na przykład, zintegrować ją ze sklepem internetowym, z którego Państwo korzystają.

Wysyłane przez nas newlsttery są dokładnie mierzalne. Otrzymają Państwo dokładny raport o skuteczności wysyłki, zawierający dane danymi o tym ile maili dotarło do adresatów, ile zostało otwartych i które linki w nesletterze były klikane. Dzięki połączeniu newslettera z systemem analitycznym w serwisie internetowym możemy na przykład zmierzyć ilość zakupów, które zostały dokonane w efekcie wyslania mailingu.

Zachęcamy do skorzystania z kompleksowej obsługi mailingu, ale możemy też zrealizować wybrane przez Państwa zadania.